kitten.

sitter i soffan och funderar vad jag ska göra för att fördriva tiden. har match sen ikväll. underbart! hoppas bara jag får nån speltid. ja. har jätte ont i knät, men det ska gå endå. ingen som behöver veta om det. nepp. har spelat med ondare förut. ja. blev väckt av en jävla pain in the butt sak imorse. ja. han ska va glad att jag tycker om han väldigt mkt. vill fortfarande ha en katt. ja. massa mkt. en alldeles egen lite lurvig sak som kan ligga bredvid mig hela nätterna. ja. hoppas lite grann sådär att vi ska skaffa kattungar på greta. ja. men tanken på typ tre greta till är inte lockande. men nae ska kolla film nu och kanske ta en powernap och bara va tills det är dags att dra på match. later ikväll va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0