home alone.

är hemma själv med alla djuren. SKÖNT! ja. väntar på att min man ska sluta jobba så han kan komma hit nån gång. han ska sova här hela helgen. yeah! sov hos han ons-tors men han gick mkt tidigare än mig så jag fick va själv. då menar jag SJÄLV kvar hemma hos han. usch och fy det värsta jag varit med om. läskigt hus. ja. till tusen. var tvungen att tända lampan och sätta på tv för att kunna sova. eller sova lite iaf. har även dragit igång med körkortet nu. ja. ska va duktig och faktikst öppna böckerna sen. ja. har en söt liten stina som ligger och kollar på mig. men jag kan inte erbjuda det hon vill ha. nepp. har varit duktig och fått igång en brasa. riktigt duktigt av mig. japp. ska vara helt själv imorrn med. eller på dan. mamma och pappa åker på kryssning, min duktiga man ska jobba men han kommer som tur hit sen efter så jag slipper sova själv. ska då baka semlor tills på måndag då min far fyller år. oxo min söta hund fyller år då. men jag fick inte göra en tårta åt henne. dumma mamma. ja. ska oxo göra tandläkarskräck. mums. mega mums. ja. ska oxo försöka överraska älskling lite. med vad tänker jag inte säga. nepp. men nae nu ska jag återgå till att lata mig. later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0