hold on, be strong.

igår kväll var en sån där kväll som jag aldrig trodde jag skulle behöva uppleva igen. men jag klara den endå. tack för att du tror på mig. har oerhört dåligt samvete. I say no more. varit ledig idag. har väl varit skönt. sov skapligt länge. är ensam hemma nu och kommer va det till typ halv tio i kväll. borde tycka det är skönt. men aa. det funkar. ska sova hos christoffer imorrn. blev ändrade planer. längtar massor. behöver det massor. är oerhört beroende av nån vid namn christoffer karlsson. japp. helt sjukt. sovit med min älskare om mig nästan hela natten. tiden släpar sig fram och det känns som om det aldrig kommer bli måndag. tre dar kvar nu. och bara 16 dar kvar tills jag fyller år. längtar hur jävla mkt som helst! men nae. ska kolla lite simpson sen gå och ta en låååång dusch. ta hand lite om mig själv och låta vattnet skölja bort allt från igår. japp. sen kanske ta mig nått att äta. sen har mamma köpt chips åt mig så jag kan tröst äta lite. snäll är hon. imorrn äre jobb som gäller vid två sen äre raka vägen hem till älskling som gäller. bara 22 och en halv timme kvar. ungefär. men nae. kanske back ikväll va. annars blire nog på söndag kväll. match och va med christoffer står på schemat. yeah. match. askul. kanske. förra gången blev det vinst med 39-9. känns som om det kommer bli en tuff match igen. oerhört. men nae ingen ide att ställa in skorna på plan innan matchen är över. kick some ass äre som gäller. later va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0