hoho.

sitter i skolan på en lektion utan lärare. och vad gör vi? inget. absolut inget. ska dra snart. eller när jag får sms från min kära vän. känner att det inte va så jätte smart att spela igår. nepp. as ont i huvet och börjar bli mer snorig igen. japp. jättekul. nae. kan ju skylla lite på mamma oxo att hon smittat mig igen. japp. men nae sjuk vill jag inte bli. nae. det har jag inte tid med. nä. imorrn äre halvdag, jobb en snabbis sen vänta på att klockan ska bli halv fem så teorilektion nr tre kan avklaras. efter den ska jag kanske hem till saken och sova där om jag får. japp. håller tummar och tår! fortfarande glad efter matchen igår. ja. very. men nae ska slöa lite nu och sen dra mig mot matteus och möta retard. later va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0