fuck.

sitter, ligger, står eller nått jävla skit i sängen. på bra humör? NAE! skiter i att det är skola imorrn. orkar inte sova. kan inte sova. träningen förut gick helt ok. inte så farligt ont. orkar inte träna imorrn efter skolan så jag drar hem ist. aa. ligger och försöker att fundera ut vad jag ska göra hela fredag och lördag. har inget att göra. inget sällskap. kul. verkligen jätte kul. är själv hemma på fredag. tack. vet hur det kommer sluta. ännu mer tack. har lust att slänga iväg datan. inget vill som jag. får träffa christoffer typ fyra timmar imorrn. jättekul. sen kanske på söndag. yeah. men nae orkar inte mer nu. ska gräva ner mig bland kuddarna och försöka sova. försöka att inte somna gråtandes inatt oxo. lycka fucking till. ser fram emot skolan imorrn... absolut. ska försöka få nån att skolka. ops. shit. sånt får man ju inte göra. don´t care. inte ett skit just nu faktiskt. imorrn kväll kommer bli ett rent helvete. japp. absolut. ska försöka överleva natten först. får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0