FREDAG!

fredag. yeah. slutar om en och en halv timme. skönt! ska jobba en sabbis och sen skynda mig hem och råplugga. ett stort måste! skulle göra det igår men vakna upp vid halv nio så då orkade jag inte ta tag i det. har allt på datan så det är bara att göra. japp. har ett lager godis, choklad och riskakor hemma så eng går nog att ta sig igenom. det fixar jag. absolut. har sovit ännu midre inatt är förra natten. inte alls ok. drömmde massa om selma. somnade med en tår eller två som rann ner. kände mig allmänt ledsen. kan inte sova själv längre. COME AND NEVER LEAVE! ramla imorse oxo. ger upp snart och skiter i att gå till skolan. ja. är as arg. ramla på handen idag så knät klara sig idag. men har endå massa ont sen igår. imorrn ska jag få träffa saken. han kommer till mig vid cirkus fyra. sen fick vi inte va i huset så det blir att spendera dagen uppe hos mig. vi får besök oxo. nice va. ska bli intressant. längtar massa till imorrn. bara lite mer än 30 timmar kvar. ja jag räknar. det gör jag alltid. men nae orkar inte skriva mer. ska väl kanske börja jobba snart. om jag orkar. ska ner och äta sen med becka och linnea tror jag. sen åka spårvagn ner till söder och sen WORK! pengar va. inte mkt men pengar. måste lägga undan lite nu när det är bokat och klart. japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0