eldkvarn.

hoho, nös precis ut halva min hjärna. nice fifan. sitter nu i soffan med mamma och pappa och kolla på eldkvarn på tv. dom visar nån konsert eller nått med dom så såklart måste jag se det. bästa plura! ett bra sätt för mig att hålla mig vaken oxo. ska efter det här gå upp till mig och försöka hålla mig vaken nån timme till iaf. somnade innan nio andra eller tredje dan den här veckan. helt sjukt. hoho. nu kommer rysningarna när plura går upp på scenen och börjar sjunga. längtar sjukt tills när dom kommer till stan. usch. kommer bli sjukt. mäktigt. som alltid. och att få dela den känslan med nån som man älskar gör det hela mkt större. fast om han kommer tycka det är lika bra som jag är tveksamt. men jag får väl va snäll och ge igen det nån gång. det har vi nog tid till. fick träffa han nåra timmar idag endå. very nice! så behöver inte vänta lika många timmar. men nu sitter jag endå här och väntar och längtar massor tills imorrn. vill att han ska va här nu! men nae. får sova ännu en natt med min älskare. ja. men aa. ses kanske imorrn om jag hinner. annars ses vi när vi ses. 18 som fan på söndag!!!

en dag föddes jag i hunger men har alltid bett om mer.
jag drack dina druckna ögon, nu ser jag saker som ingen ser.
jag står här som en berusad romeo som hittat nyckeln och hemligheten.
jag rusar upp för trappen och slänger mig på sängen.
låt oss älska som vi inte gjort på länge.
du får allt du vill ha
världen är vår ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0