bokat och klart va!

då vare äntligen bokat och klart! good. känns bra. börjar redan bli nervös. mohaha. looking forward to it. ja. massa mkt. sitter nu i soffan. kom hem för typ 30 min sen. ska försöka ta tag i eng. har köpt på mig riskakor så ska försöka sitta uppe sent ikväll och plugga in skiten. orkar inte bry mig att det är skola imorrn. den fixar jag endå. trött eller inte. går endå till kvart över elva. jobb kvart i tolv, färdig senast halv ett, sen kanske jag väntar på pappa och åker hem med han. ja. har ramlat två gånger den här veckan på väg till bussen. inte alls kul. inte alls skönt. ramlar på samma fucking knä hela tiden. massa aj. men nae ska plugga lite nu. yeah. ska plugga imorrn oxo. ja. faktiskt. på en fucking fredag. har endå inget annat att göra. har laddat på med godis och ännu mer riskakor tills imorrn. ska tröstäta lite. japp. later va. kanske senare va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0