blä.

hela min lördag och söndag är förstörd. mamma är sjuk så dom ska inte åka iväg. blä. så jag kan inte va snäll och överrska min man sen när han kommer hem. dumma mamma. men aa. ska snart börja baka semlor. mums. ska sen lägga över massa braiga saker på datan och nog gå upp till mig och kolla. japp. ska sen gå ner och börja med maten. japp. får se om det kan bli nåt gott. jahadå. har haft en pain in the butt sak bredvid mig inatt. funderar snart på att köpa en till säng så jag kan lägga mig i den ist. ja. men nae. men ska ta tag i lite nu. börja ladda inför sista matchen imorrn, som jag egentligen inte får spela för mamma. men nae jag ska spela endå. mohaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0