besviken.

sitter i soffan med min mor och en oerhört gullig magnus. mitt enda manliga sällskap ikväll. japp. helt underbar är han. ja. har faktiskt gjort lite eng idag. så framåt går det. ja. ska snart gå upp till mig. simpson för hela slanten som gäller. gött. blir att gå upp skapligt imorrn tydligen så att jag hinner hälsa på dom som kommer vid elva? liksom ELVA?! på min lediga lördag. vid fyra får jag besök. aa. har massa jag vill säga men hoppar det. kanske bryter mitt löfte ikväll. vem vet. ja. fyller år om 9 dagar. fett nice. men känner på mig att snön kommer förstöra allt i år oxo. om den gör! men ne ska fortsätta kolla på bästa charlie och sen gå upp och plugga och kolla simpson. vilken oerhörd rolig fredag jag har. som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0