bästa jb.

sitter nu på ännu en lektion utan lärare. lovar att jag spränger skolan i luften snart. äckligt jävla ovärd dag i skolan. gick upp kl 6 helt i onödan. hade kunnat ligga kvar i min varma och sköna säng. men nae. nu är jag fast i skolan i en timme till. måste vänta tills nån vid namn christoffer karlsson slutar. ja. kul dag. känner mig på jätte bra humör. nae. ska hem och tjura ännu mer sen. hålla tummarna att jag får nått riktigt gott att äta. inte ens det fick jag idag, så hungrig är jag oxo. gud vilken toppen dag. älskar verkligen livet just nu. sitter i en oerhörd obekväm position så ingen känsel där bak har jag snart inte. men aa. det struntar jag i. längtar oerhört till träningen ikväll. få i mig lite lycka. få massa ajaj och allt det där. kallt i det här jävla klassrummet börjar det bli, nyser så det gör ont. shit vad på topp jag är! ska nog gå i skolan hela lovet oxo. ja. absolut. här kommer man till skolan och är duktig sen äre ingen här. inte ens värt. men vågar inte stanna hemma imorrn. mamma kommer väl piska mig gul och blå då. inte heller men nae ska sitta och tjura ett tag till och sen dra ner till stan och ca 55 min. kuuuuuuuuuuuuuul. och linus kom på nu att det är lov nästa vecka. smart kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0