18.

nu är jag 18. myndig. vuxen. aa. på pappret kanske men inte i sinnet. nepp. haft en helt ok dag. kändes liksom ingen skillnad. kändes inte så speciellt egentligen. fått massa euro till resan. massa bra. ja. längtar massor!! fick en jättefin tröja av älskling med en bild på oss två. den första bilden vi tog. gulligt. fått onödiga kommentarer idag som jag hade kunnat slippa. helst ja. kände att en av dom var riktigt bra för självförtroendet. nae. nu väntar en tuff och lång vecka. mkt väntan och saknande. ja. usch och fy. tur att jag har mina två tröjor som kan lindra det lite. eller försöka iaf. ja. längtar massa till lördag. helt själv hemma med min man. mysigt. ja. massa. skrev ett jättefint sms till han och fick ett, host, jättekul svar tillbaka. tur att man tycker om han. ja. har nån idiot som ringt tre gånger på min mobil nu. fuck off! fortfarande äckligt förkyld. skiten vill inte lossna. hoppas det är bättre till onsdag. måste träna så jag får spela sista matchen på söndag. ja. seriesegrare fifan!! men nae, ska kolla tv ett litet tag till, försöka att sova inatt. inte sovit ordentligt på jätte länge och vaknar tidigt och kan inte sova. hatart. jag som älskar att sova. tur att jag är själv hemma imorrn och kan sova i soffan. smell you imorrn!
min fin fina mysiga tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0