1 år ♥

1 år med världens bästa och finaste person som finns. jag är helt upp över öronen. känner mig nykär. vilket jag nog endå har varit i ett helt år nu. ett helt år. 365 dagar. helt jävla sjukt. väntar nu på att klockan ska bi ungefär halv fyra så jag får träffa fansakpet. hålla om honom, ge han en fet blöt puss. mohaha. blir att gå ut och äta och sen hem till han och se nån film och bara njuta av sällskapet ikväll. längtar massor. har längtat efter den här dan hur länge som helst. finner verkligen inga ord för hur jag känner. men aa. sitter nu på jätte rolig eng lektion. tror jag har skrivit klart det jag ska göra. det får nog bli bra. jahadå. försöker att inte kolla på klockan så mkt, som tycks jävlas med mig och går oerhört sakta. bordsdekorationer sen efter lunch. den lektionen brukar gå snabbt. hoppas på det iaf. ledig imorrn. oerhört skönt. men får jag sova? nae! för snäll som jag är offrade jag mig och sov hemma hos saken ikväll. vad gör man inte? så går upp som vanligt imorrn, åker hem och lägger mig i soffan och SOVER! men nae ska försöka och se om jag hittar nått mer att skriva, sen skicka ett sms till min älskade man och sen fortsätta vänta tills den här jävla dan är slut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0