tänk om jag kunde baka såhäringa gott.

long time ago. jag vet!
ligger i min nya säng. eller den är inte ny. fått min brors gamla. den är inte så gammal heller. men aa. typ. ny för mig. större än den jag hade förut. skönt! mer plats när vi ligger två! inte för att det är fel att ligga nära, men väggen är inte alltid så mysig.. precis.
i veckan som gått har jag jobbat två julbord. varit kul. ny erfarenhet. har jobbat julbord förut men bara i skolan så va lite annorlunda nu. ja. hade ca 600 i torsdags och ca 900 i fredags. stod och rocka loss i disken med martin och lukas i torsdags. och fick stå i luckan och lägga mat i fredags. känns att man lever efter en sån kväll. i onsdags när jag jobba gjorde jag, oliver och robert ca 2000 ägghalvor med majjo och räkor. usch och fy. kommer inte kunna äta ägg på flera år känns det som. trött som ett as på julmat oxo. men kunde inte hålla mig i torsdags. råka bli en tallrik med lite av varje. ett antal prinskorvar har smygit ner oxo. hehe. men nu väntar inget jobb på ett tag tror jag. så all fokus på skolan. ligger i fas iaf. tror jag. yes.
i helgen har det varit kalas. va kul. fick en puss av vedela. riktigt snällt. men nu ligger jag själv uppe hos mig. är sur och tvär. har varit det hela dan. tog nästan en timme att få upp mig ur sängen imorse. sömn står fortfarande inte högst upp på listan. fattar inte. vill bara kunna sova. usch blir bara så ledsen när jag inte kan sova ordentligt. så bra humör har inte varit på schemat idag. bättre blir det inte av att jag inte fått va med min man idag..
imorrn är jag ledig som vanligt. ska åka ner till stan och möta min man och kolla kläder. hehe. sen ska jag hjälpa pappa köra hem min bil. tror jag. ja. sen ska jag sova hos min fina man. japp. men nae, ska mysa ner mig i min jättesäng och sen vänta på att få prata med min man. ja.
SMELL YOU LATER!
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0