nice price.

ligger i min stora sköna säng och tänkte plugga lite. ja. trots att klockan börjar bli ganska sent. råkade sova bort hela dan och gjorde därför inget på hela dan. har två inlämningsuppgifter och ett prov att klara av. känns som om allt kommer på en och samma gång nu sista veckan. kul.. är som tur va ledig imorrn så ska ägna dan åt massa sånt. har lovat min mor att tvätta, gå ut med min fina stina, klippa hennes klor och sen duscha henne. på det ska jag hinna göra min samhällsuppgift, etikuppgift och plugga till dryckesprovet. sen ska jag skjutsa min far till stan och sen troligen hämta min man på träning. det va min lediga dag.. inte undra på att man är trött i huvet ibland. men min man sa åt mig att ta det lugnt, så kan väl lyssna på han. lite iaf. har kommit halvvägs på samhällsuppgiften så påväg är jag iaf. ja. men ska försöka få nått gjort nu ikväll så jag inte behöver sitta nergrävd hela imorrn. först ska jag iaf ta mig en rejäll sovmorron. japp. utan tvekan. och nu är det inte långt kvar till torsdag. yeah. längtar som ett as!
men nae ska börja lite smått nu.
LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0