jag är i skydd av mörkret.

har varit som i en annan värld sen i torsdagskväll. eldkvarn konserten var helt underbar. jag stod bara nåra meter från världens bästa plura. jag fällde en tår när han började sjunga fulla för kärlekens skull, jag fick tårar i ögonen när han sjöng kungarna från brodway. känslorna tog över, jag var sådär lycklig som bara plura kan göra mig. och min fina man var där och gjorde min kväll ännu bättre. plura och min fina man, finns inget bättre.
efter konserten hängde vi i baren med hela bandet på the lamp hotel. shit pomme. sjunde himlen eller nått. ja.
men aa. annars har jag varit med min man sen i onsdgas. jag drog till skolan i fredasgs lagom trött och sliten och skrev prov och gjorde redovisning. gick helt ok. åkte sen hem och däcka lite i soffan. somnade sen oxo väldigt tidigt. lördags bakade vi hela dagen och var sen själva på kvällen. igår va farmor, farfar, morfar, ulla, anna och rasmus här. yes.
idag ska jag åka in till skolan vid tre och skriva prövning i matte. innan det ska jag ner till stan och möta min man och äta lite. trots nästan en vecka tillsammans får vi inte nog. hihi. ska sova tillsammans inatt oxo. hehe. mysigt. ja. men nae ska väl byta kläder och lite så och sen dra mig mot spårvagnen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0