I´ll be there for you, like I´ve been there before.

nu är allt med jul och julmat över. underbart skönt! ja. själv hemma idag med stina. skönt. eller skönt att inte ha nån tjatig mamma hemma. yes. ja. pappi kommer hem om nån timme eller så. ja. men ska gå upp till mig skapligt tidigt och fördriva kvällen och natten med house. sånt som får göras när man sover själv. och tiden stannar alltid upp när han åker. så otroligt jävla blä. ja. funderar på att ta med mig stina upp, men då får jag nog inte sova så länge imorrn, så jag struntar nog i det. även fast hon är riktigt mysig. ja. imorrn ska jag inte göra ett skit. fortsätta sticka som en tant i trans, gå ut med min hund och bara va. får passa på när man är ledig från man och föräldrar. yes. har oxo kommit på ett nyårslöfte. yes. ja. men nae, ska ner och hämta posten så det blir nått gjort idag. later i kväll kanske. och just det, jag måste nog va gjord för att laga mat, fan va grym jag kan va ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0