handboll.

har varit och spelat handboll med mikaela och resten av småtjejerna. vi vann över föräldrarna, med domaren på våran sida. blev lite sur på min man som bara körde fulskott på mig. inte alltid kul att va kort och stå i mål.. men nåra härliga räddningar blev det endå. inte tränat på snart tre veckor och varit förkyld som ett as i helgen och det kändes mer än väl förut!
imorrn är det avslutning som gäller och jag ska faktiskt gå på den i år. min sista julavslutning ever så kände att jag kunde offra mig. ja. sista avslutningen med emma oxo. usch och fy. ja. sen ska jag och min man hem till farmor och va lite sociala där. ja. måste va snäll nån gång ibland. om jag nu vill umgås med min man efter matchen ikväll. kommer bli kämpigt att komma tillbaka till plussidan nu. hehe.
men nae ska mysa ner mig i sängen, själv, och sen kanske kolla nån film eller så. försöka hålla mig vaken tills det plingar för sms i telefonen. har tur och får skjuts i till stan imorrn av min fina vän emma! skönt. kan sova nästan en timme längre! ae huvet spökar dags att krypa långt ner i sängen!
LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0