en liten kyss av dig.

ligger i min giganstiska säng och kollar när nåra killar fotar små äckliga djur. usch inte mysigt alls. har fått igång stora tv nu oxo. hehe. JAG fick igång den inte christoffer. hehe. bästa jag. ja.
va i skolan idag och gjorde absolut ingenting. orkade inte åka spårvagn hem så gick ner till moster och åkte sen med pappa hem. ja.
va hemma från skolan i onsdags. kände att jag behövde lite sömn. och det fick jag. däckade och sov från ca elva till halv 6 sen på morgonen. så tror jag behövde sova. ja.
men inatt har jag inte sovit så mkt igen. har legat slickad mot väggen inatt. nån sa att jag snodde allt täcke och därför kom han nära. hmm. tror jag inte på. nä.
imorrn är det heldag med drycker som gäller. bara att bita i det sura äpplet och köra på! men efter resultatet på min champagne uppgift känns det mer än ok att ha en heldag. japp. är ganska duktig om jag bara vill. på söndag ska jag va duktig och plugga massa. ska iaf försöka bli klar med all samhäll så jag slipper det i veckan, börja lite mer med religionen och sen försöka lägga envisheten åt sidan och be min man hjälpa mig med matten. har prövning snart och skulle va skönt att klara av den. ja.
igår hade jag och min fina man 22 månader. sjukt vad tiden bara flyger fram. snart hela 2 år tillsammans. och om bara en vecka står vi tillsammans på världens bästa eldkvarn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0