walking.

blev en skön promend med mamma och pappa förut. sjukt vilken konstig pappa jag har. japp. "han kan ju inte ha kolik, det måste ju va hästlik." skit kul. nae. stina fick nästan en hjärtattack. pappa försökte oxo skrämma mig. funkade absolut inte. eller kanske. men aa. imorrn ska jag och mamma fara fram och tillbaka som jag vet inte vad. japp. fixa pass, sätta in pengar, betala, körskolan, klippa oss och sen hem och laga mat. yes. körlektionen idag gick super. börjar få häng på det mesta tycker jag. japp. min man kommer till mig imorrn oxo. mysigt. japp. har tänkt massa på onödiga saker som inte händer förens en månad typ. hatar mig själv ganska så mkt ibland. ja. får se hur helgen om två veckor kommer få spenderas oxo. själv eller inte. har iaf stina och greta som sällskap. mysa med stina i soffan, sova i mamma och pappas stora säng med min fina tjocka stina bredvid mig. mys. men nae ska kolla tv nu och försöka sova ordentligt imorrn. japp. LATER!
maybe imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0