vi kan gå igenom eld.

sitter i mitt hörn i sängen och glor lite på tv. ska alldeles strax va duktig och öppna teori böckerna. tjoho... mammsen är i ullared så det är bara jag och pappsen hemma. lilla greta mår inte bra. eller jag vet inte. hon hoppa upp i soffan och var uppsvullen i hela ansiktet. usch. det får inte hända nått med lilla greta. nä. hoppas bara inte det är nån orm som varit i farten. pappa trodde det var magnus för hon har sår på näsan. hoppas lite att det är han. det är bättre än en orm. då måste hon ha nån tablett som jag inte vet om vi har. tur att mamma inte är hemma hon hade oroat ihjäl sig. fast det gör jag nu så det räcker. yes. fick inte sova med min man inatt... buhu. sovit som ett litet barn inatt. länge sen! men han kommer ju hit imorrn! på lördag har jag fått med han ut på en löptur(!). vi ska oxo träna med varann på söndag. då åker fotbollsskorna på efter snart två år. känns sådär liiiiite nervöst. men det ska nog gå det med. sitter oxo och räknar ner till 20.00 på lördag. imorrn är det en sån där lång dag igen. svenska till kvart över elva, jobb vi halv tolv, gå ett ärende till moster och sen måste jag rusa hemåt till min lilla hund. ja. får se vad mamma har med sig till mig imorrn. men nae. ska väl ta tag i pluggandet så det där jävla körkortet blir klart nån gång. SMELL YOU!
Greta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0