suprise.

vill bli med tagen nånstans jag inte vet vart. känna hur nyfiken jag blir och bara vill veta mer. vill komma hem och mötas av tända ljus, mat på bordet och en ros eller två. jag vill bli uppvaktad och ompysslad till hundra. vill känna att jag är på toppen av allt för en stund. tillsammans med dig. ligger i sängen och låter tankar fladdra. går kväll imorrn och kan sova länge. tack! det kan jag behöva. kul dag idag. inte alls mkt folk. fett god mat. kunde inte va bättre. imorrn blir det nog lite mer fart på det hela. japp. slutar nog runt halv tolv och ska gå upp vid tio över 6 sen igen för att dra till skolan för prov i 5 timmar. gud vad jag älskar livet! men nae. eldkvarn om 18 dar. 18 FUCKING DAR!! GE MIG! kommer bli sjukt! som vanligt. men endå. vill nuuuuuuuuuu. men nae ska fixa det sista, bädda ner mig skönt med min älskare och sen kolla tv en lite stund. håller tummarna på 12 timmars sömn inatt. LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0