solen gråter regn.

bäddat ner mig i sängen för teori plugg. just nu känns teorin låååååååååångt bort. kommer fan aldrig klara den. som det känns idag iaf. ska ut och köra med mamma imorrn. ska få ge mig in mot stan med henne oxo nu. duktig mamma. har varit i skolan i dag i tre timmar. jätte värt. ledig imorrn. fett värt. ska sova som en gud. stinaoch jag har varit duktiga idag. eller aa. hon kämpa på den lille fisen. ska kanske om det hinns springa imorrn med. japp. annars får det bli i helgen ist. längtar fett till lördag. kommer bli sjukt. sjukt underbart. ska till munken innan och ladda upp. yes. kommer bli en helt amazing kväll med världens bästa. får se om jag får träffa min man imorrn. ska kanske träffa jossan oxo. yes. men nae ska plugga lite nu. kanske tittar in senare. smell you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0