sleeeeeeeeeeeppa.

hemkommer efter en drös med timmar på parken med min kära bror och resten av grabbarna. japp. helt underbart. blir alltid på mkt bättre humör när jag kommer dit. kan tyvärr inte jobba nästa match. ligger nu i sängen och har ont i fötterna. japp. ska dricka lite saft och äta en kexchoklad, som får stå för min mat idag. hann inte äta nått förut, så det har bara blivit frukost idag. not good. nepp. har gått och ätit lite smulor hela tiden från buffen. men aa. imorrn ska jag sova länge. den som väcker mig innan tio är det fett synd om. det lovar jag. har oxo varit och kört idag. inne i stan, oohh. gick ganska bra. yes. men nae måste sova nu. tittar in imorrn. just det klippte lugg igår. ångrar mig redan lite. blir aldrig så som jag vill. men får väl stå ut med det ett tag iaf. LATER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0