pengar rullar in.

ligger i sängen äntligen efter en dag på jobbet. hur kul som helst att få va tillbaka på parken med allt galet folk. har stått och köttat massa disk med krille och linus hela dan. fett nice. konstiga killar... är helt slut efter dan och är i behov av massage. och så klart så är jag själv. självklart när jag behöver nått så är han inte här. dålig tajming. ja. imorrn tar jag ledigt. japp. varför tänker jag inte säga. det är hemligt. ska vara duktig och dra ut och springa med min kära hund. ja. ska sen ut och brumma med mamma. fun fifan. ja. har oxo fått mitt första myggbett känner jag... inte ok. nä. praktik sen på tisdag. massa nice. två veckor i serveringen som gäller nu. inte lika kul som kök men det får funka. ja. men nae. ska kolla lite tv nu och bara njuta av att jag inte behöver gå upp tidigt imorrn. nepp. kanske blir tidig kväll idag. sånt som märks. en tolv timmars sömn skulle inte sitta helt fel! men later imorrn va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0