mygg jävel.

ligger i sängen och stör mig på att myggor måste finnas. ja. har redan fått 7 st. inte alls ok när dom blir stora som hus och ska klia så man vill avlida. inte nog med det tror jag har fått ett till... kuuuuuuuuuuuuul. nae. ska utrota dom jävlarna. men aa. idag har jag och stina varit duktiga. vi har varit ute och sprungit, mötte då på en älg. yes. men stina var för trött så hon märkte inget. tur att vi inte blev jagade, jag hade aldrig orkat springa iväg och stina var för trött för att skydda mig, som vilken vanlig hund som helst skulle göra. tveksamt vad hon skulle göra. japp. sen har jag oxo varit duktig och pluggat lite eng oxo. bara en uppgift kvar att kompletera sen äre done. japp. imorrn kommer saken hit. yes. mysigt. ska laga tre rätters och hoppas jag kan få nån hjälp av han iaf. så lost i köket är han nog inte. hoppas jag. men han är väldigt söt när han står och mäter upp hur mkt makaroner han ska ha. hihi. men nae ska kolla lite film nu och ladda för en fet sovmorron imorrn. yes. later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0