lalalalala.

sitter i soffan och kollar på grease. fint javisst. har haft massa roligt för mig i helgen. yes. i fredags gjorde jag och saken mat till mamma och pappa. vilken potatisskalare till man jag har! fett med gott blev det iaf. yea. i lördags vare dags att umgås med släkten på min mans sida. jag blev döpt till pippi av gry. snäll unge. fick en dreglande vendela i knät oxo. kan ju nästan beskrivas som himlen... igår blev det grillning hemma med bror och anna. otroligt gott. japp. jag och christoffer gick sen på kvällen upp till koviken och kände på vattnet, min söta lilla hund fick bada oxo. hon såg så lycklig ut den lilla fisen. min man såg ut som ett lyckligt litet barn igår när han doppa greta i vatten tunnan. han är allt för söt ibland. idag har vi inte gjort nått. eller ätit smörgåstårta och kört grisen. JAG VANN. japp. sen så gick han vid tre. hejdå är tråkigt. men en jätte mysig helg och ett perfekt avslut på lovet blev det. nu längtar jag till onsdag. då får jag slema ner han med pussar igen. mohaha. men ska kolla kläder och lite sånt. duscha så man inte ser allt för skitig ut i skolan imorrn. japp. kommer nog kanske tillbaka ikväll. later!
allt kändes så mkt närmare igår när vi satt och kolla. jag läääääängtar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0