home.

hem kommen efter en helg på vift fram och tillbaka. japp. praktik och konsert i fredags. en liten snabb tripp till black lion oxo. fett med nice. konserten var amazing. vilken mentor vi har! igår blev jag hämtad vid halv tre och drog på kalas hos christoffers moster och kusin. men aa. hade nog hellre legat hemma och sovit i soffan. men drog sen iaf hem till sakens mamma. scary dog som nästan tog livet av mig idag. fett med läskigt. ja. men nu är jag hemma. ligger i sängen och kollar på tv. ska nog ta en power nap tror jag. japp. kanske iaf. får tydligen besök sen. trevligt. ska plugga sen iaf och försöka börja läsa min bok. japp. men nae. I´ll be back tonight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0