ger many.

precis satt mig bekvämt i soffa och tänkte va lite duktig och plugga lite. har faktikst börjat på min sista eng uppgift som måste göras för att få g. älskade eng lärare. nae. väntar oxo på att min man ska anlända. yes. han ska tydligen sova hos mig inatt, vilket jag fick reda på igår kväll. smart kille. varit ute och brummat med mamma. gick sketa bra. mamma ser bara lite skräckslagen ut ibland. nästan som när man åker en läskig karusell. hon verkligen tar tag i dörren och drar sig mot den. söt är hon. men nae. ska försöka ta tag i saker nu. imorrn äre skola i tre timmar igen. känns fett jätte värt. nae. ska oxo hämta mitt fin fina pass. japp. SMELL YOU MATES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0