fotboll.

sitter i soffan med min far och kollar fotboll. pappa har laddat och har matchtröjan på sig. kul kille. jepp. ska snart gå ut och gå med min mor och hund. nice. ja. har oxo pluggat lite idag. dukigt tycker jag. kollade på en skapligt läskig film igår. min man var iaf VÄLDIGT rädd. mohaha värsta blöjan. så söt är han den lille saken. jepp. räknade förut att det bara är 19 dar kvar tills mamma och pappa åker. ja. ska bli skönt att få va själv ett tag. japp. eller kanske får besök av min bror och anna. imorrn, första dan på lovet, får jag ingen sovmorron. nepp. ska ha körlektion 10.45. not fun. ser inte fram emot det. nej. det var inge kul i fredags när jag körde. usch och fy. ja. ska sen efter träffa jossan. wonderbart. japp. tisdag ska jag klippa mig!!!! ska fråga jossan om hon har nått förslag. hon brukar va bra på sånt. jepp. sen ska jag fixa pass, sätta in pengar och betala det sista på resan. yes. men nae. later ikväll kanske. annars imorrn tror jag. har ju ganska mkt tid att inte ha göra nått på så kommer ha tid att titta in iaf. får träffa min man en dag den här veckan tror jag... LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0