every single promise I keep.

har varit ute och brummat med min mor idag. gick fett bra. hon är lite blöja bara. fick inte köra så fort som jag ville. tjata om det där jävla diket gjorde hon oxo. men aa. pappa kanske skulle hänga med nästa gång. får se hur det går. ja. men aa. back to munken imorrn. nice. servering. inte alls kul. men får väl ta mig igenom det. är på lite sad humör. får inte träffa min man förens på onsdag... tror jag. ligger i sängen och kollar på djursjukhuset. fett nice. ja. äter lite vindruvor oxo. vilket resulterar i akut kissnödighet inatt. japp. men nae. ska ägna mig åt tv nu eller kanske börja läsa min bok. blir skit bra. men nae. later imorrn kanske. om jag har lust och vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0