dog days are over.

är på fett dåligt humör. arg, irriterad, ledsen och massa aa. tänker inte gå in på nåra feta detajler. kommer bara säga massa saker som inte ska sägas som bara kommer endå. 9 och en halv timme. men arrå. är i fett behov av att jobba på parken. träffa min bror. slänga käft med robban. stå och prata med mig själv i disken. sjukt konstig människa jag är. längtar till praktiken imorrn. stå i kassa och sjunga till musiken. haft eldkvarn hela dan. bästa moa. hjälpte mig genom dan. jävla fitt kärring som klaga. FUCK YOU! träffade martin på stan och bestämde att vi ska göra kladdkaka till den 14. japp. har fått tre jävla pain in the ass myggbett på benet. stora som hus och kliar fett mkt. ska svänga förbi apoteket imorrn och se om jag hittar salvan jag haft förut. har för mig att den funkar? sånt som lär märkas. ja. men nae. 7 imorrn. tjolahopp. mm. skulle kolla på blue bloods. men nae. mina eyes fastna på datan så har säkert missat det bästa. fett med lyckat olsson. nae. hade suttit fint med en träning idag. men nae. får vänta fyra månader... ska på kalas på lördag. tror jag. om jag fortfarande är snäll och ställer upp. sånt som märks imorrn. är i större behov av att plugga teori. FETT KUL! nae. ska driva med mamma imorrn oxo. va snäll och sa att nån annan kunde få åka med oxo. men nu vet jag inte om jag är så snäll. men nae. ska kolla på det där jävla blue bloods nu och försöka bli på det där som kallas bra humör. ska hålla tummar och tår i min ensamhet att jag får jobba nästa match. JA! dags att pysa nu. trycker på saker jag inte ens visste fanns. eller aa. LATER FUCKERS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0