åååååååååångest.

har räknat mina pengar. kände mig riktigt glad där ett tag att alla pengar är fixade till resan. ramla sen ner i nått jävla hål. jag kommer aldrig få ihop pengarna till bilen som måste lagas. jag kommer aldrig ha nåra pengar att göra nått kul med. pengarna jag tjänar på parken kommer gå till bilen, studiebidraget bilen. känns som det kommer ta år innan jag kommer ha betalat tillbaka pengarna till mamma. kul allt känns helt plötsligt. nae... fett nej. har enorm lust att lägga mig under täcket, sova hur jävla länge som helst, inte behöva bry mig om ett piss. bara stänga av klockan, vända mig om och somna om igen. men nae. såklart inte. känns som jag är lämnad kvar här med bara dig kvar. känner mig som ett andrahandsval. löften och ord verkar försvinna lika lätt som ett löv försvinner i vinden. igen. ska se om jag hittar nått lyckopiller nere i mitt lilla hål. praktik imorrn. hoppas på en helt ok lunch med inte allt för mkt folk. jepp. ska försöka somna skapligt. drömma om att jag är rik och aldrig mer behöver tänka på varje krona jag har. försöka sluta ramla ännu längre ner. kommer väl tillbaka när jag är på bättre humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0