tröööööööött.

är apa trött. knappt sleepat nått inatt. även fast jag haft världens bästa bredvid mig.
och jag vill aldrig mer va med om det där. asa läskigt. hoppas det går bättre med pappsen. träning ikväll. yeah. very nice. blir som asskicking mot fingspång i helgen.
och jag får inte träffa min sak förens på måndag. tror jag. eller jag vet inte. kanske blir tisdag. och det är fucking as långt dit. men aa. som tur är har jag massa to do i helgen. så tiden kanske går sådär lite snabbare. säkert.
vill åka iväg nånstans. vill flytta hemifrån, tror jag. vill inte gå i skolan. vill tatuera mig igen, men måste vänta tills jag är 18... massa vill. vill ha helg så jag får sooooooova.
flyttar upp på söndag. äntligen. ska bli sådär skönt att få va själv.
men ska gå och spola fram tiden, efter jag tränat så jag får träffa saken snart.

you´re the closest to heaven that I´ll ever be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0