tjoho.

är på världens bästaste humör. men ja verkligen. tanken på att va i skolan imorrn gör ju det hela mycket bättre. får jag inte byta grupp ska jag gräva mig ett sjuihelvete djupt hål och sen begrava mig där resten av terminen. det lovar jag. och bara att tänka på att det bara blir en dag, kanske nåra timmar är grädden på moset. sen inget i helgen. sen inget nästa helg heller. gud vad jag gillar mitt liv just nu. vet att det är bra att va ifrån varann och sakna. men endå. det enda roliga att se fram emot den här veckan är matchen mot 94/95 på ons. ska bli some real asskicking. förlorar vi mot dom ska jag rulla mig i lera eller nått. ser fram emot torsdag oxo när vi ska hämta lilla greta. har döpt saken det tills nån kommer på nått bättre. vi har andra förslag som smilla, hulda (mammas). men ska gå och va lite busig nu. mohaha. kanske kommer tillbaka tonight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0