tired. very.

kom hem precis från skolan. eller för 20 ungefär. asa trött. huvudvärken börjar smygandes komma fram igen.
kul natt det kommer bli. älskar att inte kunna sova. as kul. bara varit så i en vecka nu. NICE!
haft världens bästa här hela två nätter i rad. massa mysigt. saknat han mer än massor. min fina aprikosstjärt.
ett år sen igår. ett helt fucking år. hade nästan glömt bort vad det var för dag. tur att jag hade sällskap annars hade det inte blivit en trevlig kväll. har en annan sak som tar upp det mesta av kvällarna nu. vill verkligen inte. men måste väl. usch. jag vill inte prata om det. bara stänga in det och låta det va där. nae men ska ta min pannacotta fyllda mage och försöka sova nu så jag orkar gå till skolan imorrn. blire ingen sömn är jag hemma, men måste jobba imorrn kväll. jipppie vad kul. det ser jag verkligen fram emot. nae jag ser fram emot lördag. aa. lördag med min älskade Christoffer. men nu lägger vi ner innan det flippar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0