oyeah.

vettu? vettu? vettu? VETTU?!?!?! det är tisdag imorrn! yeah yeah hemskt mkt yeah.
ja. jag är trött. nu lägger vi ner det. fryser gör jag oxo. igen. ingen plats i sängen har jag inte. igen. men det känns riktigt bra endå. den där tisdag gör mitt humör väldigt bra just nu. bara 18 timmar kvar nu. sen smäller det. eller inte smäller som boom. men aa. har blivit smart och tagit med mig matsäck upp hit nu. saft. absolut inte beroende. jag lovar. till viss mängd. massa god mat ska jag göra imorrn oxo. japp. det kan jag lova iaf. riktigt bra har det blivit här uppe nu. mer än nöjd över mig själv hur bra jag kan va ibland. helt sickt. verkligen. men ska börja fundera om jag orkar skala den där runda oranga saken jag tog med mig upp. kanske sparar den till senare om jag är vaken. och det är absolut inte jag som har använt den där på min kudde. det var stina. jag LOVAR. helt klart. tar min bästa svenska och lägger ner det här nu. för ikväll. ska gå och drömma om tisdag nu. eller snart när jag ätit och kollat på tv och gjort det där sista innan jag sover. mkt smidigt att ha närmare nu.



mig love you skruttis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0