hoppande grön sak.

har en hoppande grön sak som håller mig sällskap. mysigt. inte alls. la en burk över fanskapet så jag inte blir överfallen och uppäten. det vill jag ju inte. absolut not. bästaste veckan ever. slutar 11.15 varje dag. gillar jb starkt ibland.
och sådär 7 månader igår. mycket nice. blev att spendera dan med att kolla korpen sen hem och äta och sova. trevligt med drömmar som egentligen inte är drömmar. helt sjukt fifan. asa mysigt.
träning ikväll. yeeeeeeah. massa mycket asa kul.
själv hemma i helgen, eller lördag, igen. får nog inget sällskap den här gången. kul. verkligen asa kul att va själv. absolut. till 100. flyttar nog i helgen oxo. tror jag. om jag vågar. läskigt att få sova själv. ingen mamma och stina som snarkar. ingen pappa som väcker mig vid 5. ae men det kommer nog bli asa bra. verkligen. det här klarar jag. men ska firra lite mat så jag orkar med träningen sen. kanske tar en till powernap innan pappa kommer hem.

Kommentarer
Postat av: matilda!

ska du flytta?! vart? :O

2010-09-11 @ 15:17:49
Postat av: amanda

haha ja men upp till stugan bara :) brorsan flyttade för ett tag sen :)

2010-09-12 @ 12:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0