hard.

sitter i soffan med en tjock hund bredvid mig som gör väldigt fina gris ljud. om man inte visste att det va en hund skulle man kunna ta henne för en gris. utan tvekan. har en katt som tagit över hela bordet oxo. gud vad jag älskar dom ibland. oerhört.
har fittnylle äckligt ont i knäna. as kul. verkligen. jävla bajs grejer det där. bästa i skolan idag. jag lovar. salt. massa salt. bara salt. aa du vet. ser ju verkligen fram emot imorrn. tack så jävla mkt! idiot. men tycker om er båda endå. faktiskt. även om jag blir lite arg ibland. 
det enda som gör mig på lite bättre humör är att det är match imorrn. men knäfan skapen gör saken sämre. kommer ju verkligen gå sååååå bra imorrn. verkligen. ska äga sönder dom där snorungarna. nä men tror nog jag går och tar livet av mig snart. sitter fucking helt still ju! 
ska fortsätta kolla tv och dricka min goda saft, absolut inte beroende, och hoppas man får ett sånt där ikväll. 
jag älskar dig massor. ville bara påminna dig om det i fall du glömt det.
och jag saknar dig en jävla massa.


I can’t function the same when you’re not here.
Lend me your hand and we'll conquer them all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0