done.

hopp då sitter vi här uppe i stugan stina och jag. kallt som fan är det och ingen plats i sängen får jag heller. men jag gillar henne endå. faktiskt väldigt mycket. hungrig börjar jag bli oxo. snäll som saken är så suktar han mig med massa gott. vågar inte gå ner och hämta nått. får försöka överleva tills imorrn. helt stört. aa. precis. hoppas bara stina inte snarkar för mkt i natt. slänger väl ut henne eller nått då. men hon får hålla mig sällskap tills jag får annat sällskap i sängen. länge sen nu. massa länge. massa länge kvar till tisdag oxo. äckliga. usch. och det där var inte så bra. nu blir det ju säkert inte så nu i höst. eller kanske. jag vet inte. sschhh. hemligt vare ju. nu ska jag och stina mysa vidare till bästa filmen. ska till ikea med mammsen och shoppa imorrn. good. tiden går nog lite snabbare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0