brrrr.

kallt som jag vet inte vad. ska ta mig i kragen snart och flytta upp som sista sakerna. om jag orkar. tveksamt. får väl tvinga mig eftersom pappsen ska sätta upp some things. blev väl helt ok där uppe. får duga.
fick träffa saken lite idag. underbart! väldigt mkt saknad. men imorrn blir det mys när han kommer och gör mig sällskap hela natten. yeah äntligen. har bara haft stina i sängen två nätter nu. eller bara och bara. hon tar upp mer plats än saken och snarkar så det vibrerar i hela huset gör hon oxo.
dags att inta köket imorrn igen. sista veckan sen äre servering som gäller. jippie. gud vad jag ser fram emot det. ska gå och bädda ner mig med ett element eller nått nu och längta lite mer tills imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0