bästa elvis.

har världens bästa mentor. helt sjukt. ryser varje gång jag lyssnar på det. helt underbart.
knappfanskapen sitter inte där dom ska idag. nån måste ha bytt plats på dom.
och äckliga gubbe. usch. gå och dö eller nått. blä.
sista natten här uppe nu. sorligt. väldigt.
kommer bli konstigt att få sova alldeles själv. ska tvinga med stina upp imorrn så jag får lite sällskap. eftersom det inte finns nån annan att få sällskap av förens på äckliga tisdag. blir lika deprimerad varje gång jag tänker på det. bara 4 dar kvar. bara. verkligen bara. ska gå och se om det är nån som vill låna ut ett lyckopiller eller två. hihi men jag har nått som gör så att kudden luktar massa gott. mohaha det följer med upp till stugan imorrn. inte mitt fel om det inte finns så mkt kvar sen. för det var inte jag som lämna den här. jag har faktiskt varnat. men ska gå och knarka i mig en hel karta piller nu så jag kan ta mig igenom helgen.

and when you smile the world is brighter.
you touch my hand and I´m a king.
your kiss for me is worth a fortune.
your love for me is everything.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0