anonym.

det han knappt gå en dag innan det var bestämt.
på torsdag åker vi till motala och hämtar hem en ny katt.
en hona såklart. namn. inget för tillfället.
mamma ville först smilla. men nae. nu äre hulda som gäller. nae på det med.
jag har kommit med greta som förslag. asa snyggt ju. eller aa. vi säger så.
jätte tomt utan märtis. jätte konstigt. nästan så jag kommer på mig själv gå och leta efter henne ibland.
önskar det kunde tagit slut på ett bättre sätt. pappa jävel.
börjat flytta upp saker idag och även varit jätte duktig och skruvat ner fyra hyllor alldeles själv.
tog två vändor ner till garaget innan det funka. bästa jag.
flyttdatum är nu bestämt tror jag. åker till ikea och fixar saker helgen som kommer. och helgen efter det movar jag upp. niiiiice.
men ska försöka sova nu eller snart. skola och jätte rolig eng med världens bästa lärare. ironi till tusen.
välkommen bajsvecka och ännu mer välkommen bajshelg. all alone in my bed all week.
ska nog iaf försöka susa kudden nu som är mitt enda sällskap.


Greta the man.


vänskap är inte vänskap om den förändras när förändingar sker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0