you want the sunrise, go back to sleep.

har perfekt musik för just ett sånt här tillfälle. fick ett jätteroligt samtal förut och jag älskar mig själv lite mer för det. absolut. är absolut inte besviken eller nått. nej. verkligen inte. bara fyra dar kvar nu. bara bita ihop. rolig servering med ännu roligare fatservering. ser verkligen fram emot att sluta efter tre hela veckan. ser ännu mer fram emot att tiden helt plötsligt går så oerhört snabbt och att om tio dar ska jag va utan mamma och pappa i 25 dar. och det kommer gå? käpprätt åt helvete. precis som den här kvällen. hatar att sova själv. men får sällskap imorrn igen. tror jag iaf. men ska fortsätta lyssna massa musik som passar mitt humör just nu.

I want to make you laugh.
mess up my bed with me. kick off the covers.
every word you say I think I should write down.
happy to lay here. just happy to be here
I'm happy to know you.
play me a song, your newest one.
please leave your taste on my tongue.
and no need to wonder what's been on my mind,
it's you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0