vad jag bryr mig om nu, är att från samma säng lyssna till samma regn.

haha snart finns det ingen kexchoklad kvar. äter den i protest eftersom jag upptäckte att nån har ätit upp alla mina fingrar och romerskabågar. undra vem? fick med mig saken hem igår som har sovit bredvid mig i min underbart sköna säng. va hemma från school idag. får se hur det blir imorrn. tänker inte gå om rösten är pajad och ögat helt bajs. har vaknat inatt av att ögat varit ihop limmat av ögonsnor eller nått. jättemysigt. men mamma kommer väl tvinga mig dit endå. men tänker fan inte va i servisen om jag ser ut som värsta aa. då "går" jag till skolan. eller aa. men tror jag ska försöka sova alldeles snart så snoret försvinner snart. jatack. och mamma och pappa åker om bara 25 dar...

jag vill flytta hemifrån så vi kan va tsm varje natt.
I'd swim across lake Michigan
I'd sell my shoes
To be alone with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0