drag me to hell.

nej jag mår inte dåligt. nej inget har hänt. måste man må as dåligt och måste det va nått som har hänt för att man skolkar, gråter och är på stan en dag? måste man hoppa av skolan bara för man har ig varning i ett ämne? enligt min "snälla" mamma måste man det. måste åka hem imorrn efter jobbet fast jag absolut INTE vill det... jättekul med en mamma som försöker trycka in i huvet att jag MÅSTE må dåligt bara för jag skolkat. jo absolut att jag gör det. jag behöver knappra piller och gå till psykolog så illa är det. slipper va hemma hela dan imorrn iaf. jobb och massa timmar i disken. igen. slipper ju iaf va hemma. fredag idag ja. betyder det där... varit på dåligt humör hela dagen. pga två, eller nu tre, anledningar. ser fram emot att få sova en hel vecka nu och slippa skolan. tur att jag flyttat upp till stugan så jag slipper va med dom där nere. får se hur bra jag får sova inatt. blir alltid så äckligt trött av det här. ska bosätta mig här uppe hela söndag. gå ner och äta, dra på match, komma hem och gå upp hit. gud vad jag älskar mitt liv just nu. skulle behöva prata med dig men det går ju inte... men ska kolla lite film och försöka torka kinderna.



min finaste bästaste vän.

I do anything, I give you my world.
Jag älskar dig mest av allt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0