twentyfive.

bara 25 timmar kvar tills jag har jobbat i roliga nio timmar och får åka hem och sova. det som gör väntan ännu bättre är att min bästa snusko följer med. och ännu bättre på det är att jag äntligen får sova länge med han.
ska boka resa snart oxo tror jag. massa kul. mamma kan faktiskt va ganska bra att ha ibland. därför tror jag, eller nästan vet, att en månad utan mamma och pappa kommer va ett rent helvete. och sen ska dom utsätta mig för tre veckor till sen i maj. jippie. men ska kolla massa två och en halv män och sen sova som ett litet barn hela natten. är aptrött eftersom jag inte fick sova igår när nån var på nått väldigt trevligt humör och höll mig vaken. värt? oja. men oerhört trött idag. "råka" somna i soffan förut, vilket resultera i att mamma snodde tvn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0