trött och lite arg sådär.

blev tidig kväll idag, fick sluta redan kl 21. sånt gillar jag. blev inga 1700. gjorde inte mig nått jag klara mig bra endå. fick trevlig hjälp i disken av bella. mycket roligt. snabba var vi oxo. skurit mig lite här och var har jag gjort oxo. tur att jag hade sammy där som fick plåstra om mig med ett asa coolt blått plåsterliknande sak. tror jag somnar snart. skulle va skönt. och vem fan tror ni sms mig vid 6 imorse? idiot. ska göra nått elakt imorrn. dags för som asskicking mot vadstena imorrn, inte sugen alls. massa ajaj i händerna efter ikväll. men hoppas jag har nån som väntar på mig när jag kommer hem. skulle göra kvällen mycket bättre. men ska kolla färdigt på en sak jag råka somna mitt i igår. och jag vill bara säga att jag har världens äckligaste bror, men endå så sjukt bra.



är äckligt trött på äckligt dåliga bortförklaringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0