tjolahoppsan.

blir och jobba roliga 13-22 varje lördag i nio veckor nu. jag är på världens bästa humör. nae!
men slipper iaf att bara stå i disken. så det blir nog bra.
nu vill jag bara att det ska vara lördag kl 22 så jag får åka hem och sova med världens bästa.
om typ tre timmar ska jag smyga ner till mamma. ikväll kommer reseledarna och det blir massa resesnack.
bara 20 dar kvar. ingen tid alls ju. kommer gå asa snabbt. usch och blä. tur att stina är hemma med mig hela tiden. ska snora ner henne när det blir såna dar och skämma bort henne till tusen. för hon är ju verkligen inte bortskämd nu. nä absolut inte. men ska försöka kolla på skräckfilm nu alldeles själv och sakna och räkna ner till lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0