resekassa på g.

hopp då var man uppbokad nio lördag irad f.o.m nästa vecka. kul! bara 3000 mat bokat. bara 300 personal mat. gud vad jag ser fram emot det. hoppas verkligen inte dom sätter mig i disken varje gång för då tar jag livet av mig. kommer dö. asa tungt ju. kommer knappt hinna va med saken nått heller nu när det är match typ varje helg. gud vad jag ser fram emot det här. och varje helg när jag är själv hemma är förstörd nu. men får väl ta igen det i maj när dom drar iväg igen. nice. och mamma har bestämt att jag och christoffer ska åka utomlands. så det är väl bara lyda. har väl inget val nu när hon har bestämt sig. hon skulle bidra med lite tror jag. tur för henne. pengarna kommer bli fixade nu med allt jobb i höst. nice fifan.
tog en powernap på tre timmar förut. as skönt. behövdes. haft apont i huvet sen igår och sen hela natten. verkligen underbart. fortfarande seg i huvet och snorig. mysigt. me like. nada kolla på saken imorrn. mammsen tyckte jag skulle ta det lugnt och tvingar med mig på kalas som jag inte vill gå på. I like henne very mycket ibland. har 48 cm kvar sen har jag en ny mössa. behöver göra en ny eftersom det var nån som tog min när han var här. nämner inga namn.

Kommentarer
Postat av: Emma

skulle inte vi gå på bio?:(<3

2010-10-11 @ 08:40:38
Postat av: amanda

kan inte nu eftersom jag jobbar varje helg :( <3

2010-10-11 @ 21:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0